Wap Lirik Lagu serta Kunci (Chord) Gitar Terlengkap dari Penyayi Populer Indonesia dan Internasional

Stings - Adakah Kau Setia

Intro: 
Gm  F   D   Gm  F  D# 
D   Gm  F   D#

Gm             F
Sejak aku mengenali dirimu
D               Gm
Bermacam dugaan yang ku hadapi
Cm            Gm
Adakala tersentuh rasa hati
Cm           Gm
Adakala cemburu melukai
  D#         D             Gm
Namun aku tempuhi dengan sabar

Gm              F
Sejak aku jatuh cinta padamu
D              Gm
Perasaan aku sering terganggu
Cm          Gm
Adakala aku rasa curiga
Cm          Gm
Adakala semacam tak percaya
 D#          D         Gm
Adakah kau setia kepadaku

   Gm           Cm
Oleh kerana hatiku setia
  F                Bb
Sebab itulah teguh cintaku
 D#              Cm
Oleh kerana hati sudah terpikat
  D             Gm
Sebab itu aku sayang...

Reff:
  Cm
Dari hari ke hari 
      Gm
Aku terus merindui
        D#
Dan aku dapat rasakan 
    F
Betapa hatiku sukar
        D        G
Nak melepaskanmu
  Cm
Biar terpaksa susah, payah
  Gm
Namun kurelakan
        D#
Asalkan kita terus dapat    
      D           Gm  F  D#
Oh bersama..selamanya...

Interlude: 
Cm  Gm  Cm  D#  D
D#  D   Gm

   Gm           Cm
Oleh kerana hatiku setia
  F                Bb
Sebab itulah teguh cintaku
 D#              Cm
Oleh kerana hati sudah terpikat
  D             Gm
Sebab itu aku sayang...

Reff:
  Cm
Dari hari ke hari 
      Gm
Aku terus merindui
        D#
Dan aku dapat rasakan 
    F
Betapa hatiku sukar
        D        G
Nak melepaskanmu
  Cm
Biar terpaksa susah, payah
  Gm
Namun kurelakan
        D#
Asalkan kita terus dapat    
      D           Gm  F  D#
Oh bersama..selamanya...

Gm              F
Sejak aku jatuh cinta padamu
D              Gm
Perasaan aku sering terganggu
Cm          Gm
Adakala aku rasa curiga
Cm          Gm
Adakala semacam tak percaya
 D#          D         Gm
Adakah kau setia kepadaku

Outro: 
Gm  C  Gm  F  Gm